Per casualitat he trobat un vídeo de la sortida de la duatló de Queralbs 2009. M'ha costat molt de veure-m'hi però finalment ho he aconseguit jajajja... Apareixo entre els minuts 1:50 i 1:54. Sóc la que vaig amb colors negre i vermell, el casc blau i un pedaleig "atrancat". Vaig sortir de molt enrere per no ser esclafada per la multitud. Recordo perfectament com vaig patir aquell dia però l'any que ve hi tornaré i milloraré!!
Bon resultat abans de l'aturada
-
*Entrada a la meta al RCD Stadium (Foto: Pakobeer)*
Dissabte 20 de juny vaig fer per tercera vegada la* cursa de l'RCD
Espanyol.* Era un 5K. La primera v...
Fa 2 hores
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada