Ahir vaig reiniciar la temporada de "curses de muntanya" amb una trinxadeta suau de St. Julià de Vilatorta a Puiglagulla. L'objectiu principal d'enguany serà acabar la cursa de l'Olla de Núria del proper 18 de juliol. Després de tants mesos de no córrer, avui he descobert uns nous músculs a les potes que no sabia que existien jajajjaj
Bon resultat abans de l'aturada
-
*Entrada a la meta al RCD Stadium (Foto: Pakobeer)*
Dissabte 20 de juny vaig fer per tercera vegada la* cursa de l'RCD
Espanyol.* Era un 5K. La primera v...
Fa 2 hores
1 comentari:
eeeiihh!!! jo tambe la fare, l'any passat m'ho vaig passar molt be!!! i tambe entreno per fer-la sense patir tant.
Publica un comentari a l'entrada