Ahir vaig reiniciar la temporada de "curses de muntanya" amb una trinxadeta suau de St. Julià de Vilatorta a Puiglagulla. L'objectiu principal d'enguany serà acabar la cursa de l'Olla de Núria del proper 18 de juliol. Després de tants mesos de no córrer, avui he descobert uns nous músculs a les potes que no sabia que existien jajajjaj
MARATHON DU MONT-BLANC. LA PREVIA
-
Estamos ante un fin de semana tremendamente interesante en cuanto a
carreras por montaña se refiere. Si en España la prueba estrella será el *Campeonato
...
Fa 1 hora
1 comentari:
eeeiihh!!! jo tambe la fare, l'any passat m'ho vaig passar molt be!!! i tambe entreno per fer-la sense patir tant.
Publica un comentari a l'entrada