El primer entrenament d'aquesta setmana "de Volta" no ha arribat fins dijous. 2h caminant-corrent suau. M'estic trobant força bé en aquest inici de muntanya i ara per ara no tinc cap "-itis", i que duri!!!!!!!!!! Ja estic esperant que canviin l'hora per començar les típiques ascencions de tarda al Matagalls jajjaja
Bon resultat abans de l'aturada
-
*Entrada a la meta al RCD Stadium (Foto: Pakobeer)*
Dissabte 20 de juny vaig fer per tercera vegada la* cursa de l'RCD
Espanyol.* Era un 5K. La primera v...
Fa 2 hores
1 comentari:
Quin sort de be out of -itis!!! jajaja molt bó...jo porto IT..BS desde fa dos mesos!!!!
Records desde Hong Kong!
¨XTB¨Xavi.
Publica un comentari a l'entrada