No és que sigui massa cinèfila però he anat a veure una peli que m'ha agradat molt i us la voldria recomanar. El que trobo més sorprenent és que està basada en fets reals. Quan en Marcos tenia set anys va ser enviat a cuidar un ramat a Sierra Morena. El seu amo va morir, i esperant notícies, el nen es va quedar anys i anys sol a la muntanya, on va créixer amb els animals salvatges com a únics amics.
Bon resultat abans de l'aturada
-
*Entrada a la meta al RCD Stadium (Foto: Pakobeer)*
Dissabte 20 de juny vaig fer per tercera vegada la* cursa de l'RCD
Espanyol.* Era un 5K. La primera v...
Fa 2 hores
2 comentaris:
el Lobo, el Buitre,...
l'aniré a veure segur, nomes per sentir el so del llop val la pena!!!
Mariona...ja pensava en anar-la a veure...així que ara encara més!
Mira´t el que hem creat...BARCELONA DRAGONS TRIATHLON CLUB http://www.bcndragons.com/...fes-li un cop d´ull i si vols més informació no dubis en demanar-la al bcndragons2@gmail.com
Apa fins aviat...per cert, ja torno de Hong Kong a Barcelona!!
¨XTB¨ Xavi.
Publica un comentari a l'entrada