Aquest és un mal any pels esquiadors. De moment ha nevat poc. Ja ho diuen: 2 anys bons i 1 de dolent. Està essent un hivern sec, tan sec que ahir, dia 5 de gener, vaig poder pujar amb bambes (vigilant els trams de gel) pel camí del cremallera. A dalt a Núria només hi havia neu, just a les pistes, allà la fabriquen els canons de neu artificial.
CURSA RAMON OLIU, CANTONIGRÒS.
-
@cursaramonoliu
Diumenge passat vaig córrer la cursa Ramon Oliu, a Cantonigròs. Recordo
haver-la fet quan era més curta i gratuïta, aquest any amb du...
Fa 6 hores
1 comentari:
No paris! Per un moment he pensat que havies fet la duatló (versió hivernal :-) jejeje
Ferran
Publica un comentari a l'entrada