La veritat és que aquest cap de setmana tenia ganes de fer moltes coses però se m'ha girat la truita. Vaig pillar un espectacular refradat i una rinitis de campionat. Això i les baixíssimes temperatures que tenim aquests dies han esmicolat tots els plans previstos. En fi, ja ho diuen, hi ha més dies que llangonisses; però m'enfilo per les parets!
Bon resultat abans de l'aturada
-
*Entrada a la meta al RCD Stadium (Foto: Pakobeer)*
Dissabte 20 de juny vaig fer per tercera vegada la* cursa de l'RCD
Espanyol.* Era un 5K. La primera v...
Fa 2 hores

Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada