Avui he fet un bon entrenament a Barcelona. He començat el recorregut a Fabra i Puig i he acabat a l'Avinguda Maria Cristina. Per tant m'han sortit 22 Km i 2 Km més fins a l'estació de Sants on he agafat el tren. No havia estat mai a la Marató i la veritat és que hi ha un ambient extraordinari. He com tornat a viure els moments viscuts a l'Ironman de Niça: grans esdeveniments a ciutats grans. La pell de gallina! He observat que al final de la marató tothom anava coix, si ja ho dic jo que l'asfalt deixa el cos DESTROSSAT!!
MARATHON DU MONT-BLANC. LA PREVIA
-
Estamos ante un fin de semana tremendamente interesante en cuanto a
carreras por montaña se refiere. Si en España la prueba estrella será el *Campeonato
...
Fa 1 hora
1 comentari:
Jo he acabat amb les cames com dues pedres, però l´ambient i en certe manera el mite de la marató be s´ho val. L´asfalt és terrible.
Publica un comentari a l'entrada