He tingut una nova idea de bomber: L'objectiu d'aquest diumenge serà recórrer gairebé 30 dels 42,2 Km de la Marató de Barcelona, caminant i/o trotant. La idea seria començar a les 8:50 al punt quilomètric 14, que correspondria al Passeig de Gràcia cantonada Gran Via; i arribar fins al final, a l'Avinguda Maria Cristina. Fent un simple càlcul, si es va a un ritme constant de 6 Km/h, els 28'2 Km s'acabarien al voltant de les 13:45. Només és una hipòtesis, ja es veurà sobre la marxa. Ah, i en cas de pàjares o coses similars, sempre queda el metro com a últim recurs jajjajajja...
Bon resultat abans de l'aturada
-
*Entrada a la meta al RCD Stadium (Foto: Pakobeer)*
Dissabte 20 de juny vaig fer per tercera vegada la* cursa de l'RCD
Espanyol.* Era un 5K. La primera v...
Fa 2 hores

Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada