He tingut una nova idea de bomber: L'objectiu d'aquest diumenge serà recórrer gairebé 30 dels 42,2 Km de la Marató de Barcelona, caminant i/o trotant. La idea seria començar a les 8:50 al punt quilomètric 14, que correspondria al Passeig de Gràcia cantonada Gran Via; i arribar fins al final, a l'Avinguda Maria Cristina. Fent un simple càlcul, si es va a un ritme constant de 6 Km/h, els 28'2 Km s'acabarien al voltant de les 13:45. Només és una hipòtesis, ja es veurà sobre la marxa. Ah, i en cas de pàjares o coses similars, sempre queda el metro com a últim recurs jajjajajja...
MARATHON DU MONT-BLANC. LA PREVIA
-
Estamos ante un fin de semana tremendamente interesante en cuanto a
carreras por montaña se refiere. Si en España la prueba estrella será el *Campeonato
...
Fa 1 hora

Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada