Aquest és el meu gatet i vull que tothom vegi "lo" maco que arriba a ser
Bon resultat abans de l'aturada
-
*Entrada a la meta al RCD Stadium (Foto: Pakobeer)*
Dissabte 20 de juny vaig fer per tercera vegada la* cursa de l'RCD
Espanyol.* Era un 5K. La primera v...
Fa 2 hores
2 comentaris:
Nosaltres, la meua dona i jo, varem tindre 17 anys al Mino, un gat pèl-roig com el teu amb unes taques blanques. Encara el trobem a faltar. Molt guapo el Mistu.
me encantan los gatos,yo tambien tengo uno y se llama mixa,una autentica joya para mi.saludos mariona ,en ocasiones hemos visitado tu pagina.
Publica un comentari a l'entrada