Aquest és el meu gatet i vull que tothom vegi "lo" maco que arriba a ser
MARATHON DU MONT-BLANC. LA PREVIA
-
Estamos ante un fin de semana tremendamente interesante en cuanto a
carreras por montaña se refiere. Si en España la prueba estrella será el *Campeonato
...
Fa 1 hora
2 comentaris:
Nosaltres, la meua dona i jo, varem tindre 17 anys al Mino, un gat pèl-roig com el teu amb unes taques blanques. Encara el trobem a faltar. Molt guapo el Mistu.
me encantan los gatos,yo tambien tengo uno y se llama mixa,una autentica joya para mi.saludos mariona ,en ocasiones hemos visitado tu pagina.
Publica un comentari a l'entrada