No sé vosaltres, però jo ja tinc ganes que comenci!
CURSA RAMON OLIU, CANTONIGRÒS.
-
@cursaramonoliu
Diumenge passat vaig córrer la cursa Ramon Oliu, a Cantonigròs. Recordo
haver-la fet quan era més curta i gratuïta, aquest any amb du...
Fa 6 hores
1 comentari:
Oh!!! Aquelles migdiades veient el trour!!! Aquell despertar sincronitzat amb el més interessant de l'etapa!!!
Que comenci, ja!!!!
Publica un comentari a l'entrada