La meva llista de blogs

13 de gen. 2009

Canvis a la sortida del diumenge 18

Atenció cracks! Com que fot una rasca que t’hi cagues, hem decidit fer un canvi en la sortida en bici de carretera del proper diumenge 18 de gener. Sortirem a les 10h de Barcelona i anirem per la zona de la costa en direcció a Vallgorguina. Preneu nota de la ruta i així us podeu afegir pel camí:

10h Barcelona (St. Andreu Arenal) - Montcada – 11h La Roca (Gasolinera Repsol sota la C-60) – Agafarem la variant fins a St. Celoni – Vallgorguina - el pollastre – Mataró – Alella – Barcelona

S’hi pot afegir qui vulgui. Quants més siguem, més riurem! Em podeu enviar un mail i fem un intercanvi de mòbils per si hi ha qualsevol cosa.

Us esperem el diumenge!!!!

LLISTA provisional:
Miguelito (Bcn)
Mariona (Vic)
Maria (Caldes)
David (Bcn)
El Cunetas (Bcn)
El Lider (Bcn)
Xavi N (Baix Montseny)
Cetonic (Bcn)
Karpas (Bcn)
Marcelo? (Bcn)
Fran C (Bcn)
Ferran (Mataró)
Xavi R (Caldes)
Mikel (Bigues)
Víctor (Caldes)
Kel B (St. Feliu)
Mercè (Caldes)
Josep M. (Caldes)
Sanchito (St. Fost)
Kel P (Bcn)
Jose (Bcn)
Cristina (Bcn)
Francesc (Vic)
Trueno (Bcn)
Santiago (Bcn)
Fran R (Bcn)
Rafael V (Bcn)
Victor (Bcn)
Nil (Bcn)

8 comentaris:

robert mayoral ha dit...

vagi molt bé, llàstima que treballi...i ara ja no fa tanta rasca...

karli ha dit...

Tinc la mitja de Terrassa!!!!! kina llàstima per k això pinta molt be!!!!!! hi ha uns kuants que cònec!!! be a disfrutar i a pasar poc fred!!!...si es que es pot...

Marcelo ha dit...

weyyyy Mariona!!! que tal!!

jo no se si vindré! hi ha duatló a Vallirana i tinc molts numeros per qanar-hi. de totes maneres truco al Miguelito si a ultima hora canvío d'idea.

a10!!!

XAVI NOVELL ha dit...

HO TROBO DE COLLONS ... PERÒ HON ENS FOTEM ELS PEUS DE PORC????jejejej ...
jo aniré al rebés fins a trobar-vos.


bye i gas-oil

Trueno ha dit...

estem a dimecres i jo encara continuo amd el dolor de gola, així que encara no ser si vindré, pero bueno ja m'apunto l'hora i el lloc per si de cas.

Mariona ha dit...

Robert, ara ja no fa tanta raska i aviat ens queixarem perquè fa massa calor! És que no estem mai contents jajaj

Karli, que vagi bé la mitja!!!!!!!! Quina raska que fot, no es pot aguantar

Marcelo, a veure si finalment pots venir, t'esperem!

Xavi, tens raó hauríem de programar una paradeta per fotre'ns els xai a la brasa o els peus de porc a la cassola jajaj

Trueno, t'he afegit a la llista igualment! A veuree si et vas recuperant, cuida't!

Rafael Vallbona ha dit...

Aló Mariona. Bon dia. M'agradaria venir diumenge a la sortida cicloblogaire. Espero que sigui apta per a bloggers / globers.
I gràcies per seguir eltourmalet.blogspot.com

Mariona ha dit...

Rafael, la sortida és apta per blogaires i per tothom qui vulgui. Ja estàs a la llista. Fins diumenge!