La meva llista de blogs

21 de gen. 2009

Una notícia bona i una de dolenta

Començo per la dolenta: El piramidal continua sobrecarregat i no hi ha manera que desaparegui el dolor. Em fa mal corrent i caminant. Fa unes quantes setmanes que estic així i ja no sé què més fer.

I ara la bona: He posat fi a l'anèmia. En l'últim anàlisis em surt una hemoglobina de 13,4!! He aconseguit pujar dels 11,1 de fa uns mesos :-)

Us deixo amb una bona crònica de la BvB 09': http://kelades.blogspot.com/2009/01/bvb-09-tot-un-xit.html

11 comentaris:

Jordi ha dit...

Felicitats per la bona i uff, la dolenta és dolenta!! Crec que és una recuperació bastant lenta.

Ja et va bé continuar fent bici?? No t'ha dit res el fisio? O no hi vas?

Mariona ha dit...

Jordi, amb la bici és l'única manera que no em fa mal!

Unknown ha dit...

Me alegro que te hayas recuperado de la anemia, lo del dolor... Paciencia, ya pasará.

Un saludico.

Pau ha dit...

Hola, jo tinc un dolor semblant a l'adductor i després de dos o tres mesos de semidescans, rehabilitacions, visites als metges... He decidit passar de tot i tornar a córrer. Així que crec que haurem d'acostumar-nos a viure amb aquests tipus de dolors.
Molts ànims.
L'anèmia deu ser un clàssic, és que li fotem canya al cos.

Clara ha dit...

M'alegro Mariona que al menys el analisis t'hagi sortit bé, en quan al piramidal, solament es passa amb repòs i antiinflamatoris, ho dic per experiència.. Que et milloris

Furacán ha dit...

Pero que te duele el músculo o te pinza el ciático? Si es así es una lata pero cuando encuentres o te encuentren la forma de estirarlo bien y liberar al nervio de su opresión la mejora es muy rápida. Ánimo y estira mucho y de todas las fromas que se sepas!
Me alegro por lo de tu hemoglobina.

Saludos!

Kel ha dit...

Aquest estiu vaig tenir un atac de dolor bastant fort. Era reticent a prendre antiinflamatoris i no parava de córrer. La solució: te la diu la Clara.
Enhorabona per la bona, i gràcies per la crònica BVB09

Edu Luque - edumac75@gmail.com ha dit...

bueno por lo menos hay una buena... venga animo!!!!!!
besitos!!!!!!

Jordi ha dit...

Dorms a sobre de la bici?? ;-)

Sergio B92 ha dit...

Guay por la anemia.

Referente al piramidal, dependiendo de como sea el dolor, quizás te está tocando el nervio ciático. Estira muy bien el piramidal y el psoas, estan ligados, puede ser que tengas un acortamiento cruzado de ambos.

Si te ha tocado el nervio, vitamina B por un tubo.

Carlos ha dit...

Felizidaz por dixar l'aniemia, y por a notizia mala, no te'n faigas que de seguras que se pasa en bels diyas y tornaan a entrenar sin mica dolar.

Exprisons