La meva llista de blogs

24 de gen. 2009

De rebaixes


A l'emprovador del Decathlon fent el friki.

Com que estem de ple en un fort temporal de vent i no es pot sortir en bici, s'ha d'aprofitar el temps d'alguna manera. Avui al matí he anat de rebaixes i m'he comprat l'impermeable Quechua taronja de la foto. Teòricament ha de ser bo perquè valia 70 cuques, però de rebaixes me n'ha costat 35! He estat de sort que només la talla petita tenia un 50% i era la que m'anava bé. El color taronja m'agrada molt. Em servirà per córrer, pedalar i també pel carrer. Té tots els detalls: impermealbe, transpirable, amb caputxa i fins i tot a la màniga dreta té una franja transperent per poder veure el rellotge jajajjaja
Per altra banda m'he comprat unes fundes de bici per 4,5 €. No són fundes normals, són fundes de patinatge, però van bé igualment i a un preu molt més baix! Us acabo de donar una mesura anticrisi. Crec que me n'aniré a comprar unes altres en verd fluorescent, jeje.

6 comentaris:

Anònim ha dit...

molt bona ideia això de les fundes de patinatge, me l'apunto aquesta.....

Marc Calaff ha dit...

Carai tu! Això sí és un "pack anticrisi". Potser m'aniria bé un paravent com aquest per demà... Si les darreres duatlons han estat marcades per la neu, la pluja i el fang potser demà a Mataró tocarà aguantar el vent... jejeje. Salut!

Edu Luque - edumac75@gmail.com ha dit...

jo tambe mapunto lo del patinatge , ja ens diras com van...

XAVI NOVELL ha dit...

doncs jo em paso al patinadge i penjo la bici.

Unknown ha dit...

Perdoneu la meva ignoracia globeril, pero per a que serveix aquestes fundes?

Salut i visca la crisis!!!

Jordi ha dit...

No, Mariona, no!! Comprant coses tant barates no sortirem de la crisi!! Com t'enganxi en ZP!!