La meva llista de blogs

19 de jul. 2009

Cursa Olla de Núria

Després d'una setmana de vancances i entrenant a tope arribo a dissabte amb clars símptomes de sobreentrenament (mareig, fatiga, i només ganes de dormir). Que dur és ser PRO jajjajajja... en fi, sort que demà torno a la feina... Total, que una mica més i no puc anar a la cursa de l'Olla tan esperada. Però jo tossuda com una mula, hi aniré SI o SI. Em llevo avui força més bé així que no ho dubto: cap a Núria hi falta gent. Això si, res de curses, excursioneta i amb la calma. Em poso el dorsal, però res de xips!!
No em volia perdre els cracks de les curses de muntanya. El gran Agustí Roc.
I què dir del gran Killian Jornet? Agafeu-se fort a la cadira: 2h 14' per fer tota l'Olla. Impressionant!
Gran ambient i animació a dalt el Puigmal. La primera pujada des de Núria és molt forta, m'ha acabat de rematar definitivament jajajjaj
Avituallament al Puigmal i molts espectadors.

En Killian acaparant tots els mitjans de comunicació. És una màquina!!

1 comentari:

Sanmi ha dit...

Realment una gran cursa... un dia sensacional... i el que dius... en Kilian una màquina!!!!

salut i muntanya