La meva llista de blogs

10 de jul. 2009

El Tour a Barcelona

Gran expectació ahir per l'arribada del Tour a Barcelona sota un diluvi universal jajjaja. Després de molts intents vaig aconseguir accedir la zona reservada a persones acreditades i a la premsa. És a dir, vaig poder esquivar les extremes mesures de seguretat franceses i apropar-me a les autoritats i als ciclistes. Després d'escalar per una paret i unes quantes paripècies més, vaig poder veure de ben a prop a Cancellara, Sastre, Pereiro, David Millar i Marc Cavendish. Quina experiència més xula!! Avui cap a Andorra hi falta gent. Me les piro, "vampiro"!!!

5 comentaris:

Ivan ha dit...

Quina enveja Serrana, nena!

Tr3sk ha dit...

Tú como yo..haciendo de las mías!!!..me quedo con los post b3rridos de los hinchas de Thor Hushovd y el saber estar del mismo, acercandose a los suyos!!!

y mañana más en mi Andorra querida!!!!

Ferran Vila ha dit...

Doncs jo no he pogut de cap manera saltarme el controls per entrar al Vilage...i que contsti que ho he intentat, ja,ja...Lo del Tour es impresionant. Salut.

jordimasfepesa ha dit...

com has disfrutat no?

Judith ha dit...

Ostres quina foto més maca que t'ha sortit! Nena quina enveja ser tan a prop d'ell!!!jejeje