La meva llista de blogs

26 de jul. 2009

Travessa Illes Medes - Estartit

Sorpresa avui a l'Estartit on he participat per 2a vegada a la travessa de les Illes Medes. Tot i no haver entrenat prou durant els últims mesos, aquest any he millorat el temps (33:08) respecte l'any passat (35:19) en una mica més de 2 minuts. És tot un èxit. Estic molt contenta. Això em dóna ales per continuar però crec que a partir d'ara no valdrà la pena que entreni més la natació jajajjajajaj... Serà millor que centri tots els esforços en les disciplines que més em costen: la bici i sobretot la cursa a peu.
Em quedo amb aquesta frase per a triatletes: "NO ES NECESARIO ENTRENAR COMO UN NADADOR, NI ENTRENAR COMO UN CICLISTA, NI ENTRENAR COMO UN CORREDOR. SE TIENE QUE COMBINAR Y REFORZAR TU DISCIPLINA MÁS DEBIL".

1 comentari:

Amat Artigas Personal Blog ha dit...

Felicitats i molt de gust de poder compartir de nou un preciós matí amb tu i la teva familia! Una abraçada molt forta campiona! Amatstrong.