La meva llista de blogs

13 de jul. 2009

Varietat

Aquesta foto amb en Sergi és del dissabte a Envalira. Quin dia tan xulo que vam passar!! I pel que fa als entrenaments comentar que estic aprofitant les vacances a tope. Només diré que avui m'he passat 8h a la muntanya jajajjaja. I feia un sol d'aquells que cremen. La veritat és que amb tanta activitat a l'exterior el meu color de pell original (blanc nòrdic) està derivant cap a un moreno brasiler que flipes! jajajajja... I tothom m'està dient que surto en el vídeo de les 24h de Montjuïc emès pel canal 33. Jo encara no l'he vist, però m'imagino que deu ser aquest: http://www.tv3.cat/videos/1351129

2 comentaris:

Maria ha dit...

No entrenis tant cabrona!

ninu ha dit...

Mariona, ens vam creuar baixant Ordino, al pont, pero esclar ja era final de etapa i a la velocitat que es baixava si em paro s´em menjen, que feies pujant???

Quasi, quasi ens coneixem.......!!

Salutacions cordials.