La meva llista de blogs

30 de jul. 2009

Mentre hi hagi llum...

"... El cel té un color blau intens i brillant. Un blau marí fosc sense cap mena de filtre. Pertot arreu on miro és pur. No hi ha res que l'home hagi pogut modificar en el seu afany d'adaptar la natura al seu gust. Tot el meu entorn és idèntic a fa milers d'anys, potser milions? Aquí la mare natura ho és TOT. És la primera i l'única llei. Mai m'havia sentit tan salvatge. El temps i l'evolució del món s'han aturat. Les coses no canvien. I tot això es percep intensament, ja que tot és i succeeix d'una forma senzilla, clara i lògica. M'encanta viure tot això, i sentir-m'hi del tot integrat. Jo també sóc així. ..."

Fragment extret del llibre: Mentre hi hagi llum. Tragèdia al Nanga Parbat (Ediciones Desnivel)

3 comentaris:

Joan ha dit...

com al facebook
"m'agrada"

Mercè ha dit...

Molt poètic.


Sobre el mister tour....contra gustos no hi ha res escrit però nena on està en Tom Bonen? va plegar al final?? y el Cavendish que??
Yo tiraria més amunt Kloden y L.Leon y si busco segur que en trobaría més.

Mariona ha dit...

Sr. Lobo, gràcies

Mercè, estic d'acord amb en Tom Bonen (crec que va plegar) i sobretot amb en Kloden!!!