La meva llista de blogs

5 de des. 2009

Això només ha fet que començar!!

05.12.09 La Vall de Núria - Avui ha estat el dia del debut en esquí de muntanya. Des d'un principi vaig dubtat si llogar el material o buscar alguna ganga però sempre he pensat que anar de lloguer és un mal negoci. Així doncs finalment vaig optar per comprar uns esquís (nous) i unes fixacions + foques (de segona mà), tot el pack a un molt bon preu. De moment aprofitaré les botes d'alpí per veure com em van, així com també les malles de running d'hivern. A Núria només funcionaven 2 mitges pistes i a la resta de zones hi havia tan poca neu que era impracticable, per tant no m'ha quedat més remei que pujar i baixar tota l'estona per una pista verda molt facileta, com un hàmster. Tot i ser força monòton, això m'ha permès adaptar-me de mica en mica als nous esquís i la veritat és que baixant no he notat diferència amb els de pista. Tan és així que fins i tot un noi m'ha dit que esquiava molt bé... gràcies jajajajja!! Aquesta és una de les moltes baixades, veient el vídeo m'he adonat que algú m'estava "perseguint" jajjaaj... Per altra banda mentre pujava m'he adonat que això m'agradarà moltíssim!!!! Que nevi, que nevi... Això només ha fet que començar. A topeeeeeeeee!!

1 comentari:

JAUME TERES Y XESC TERES ha dit...

L'esqui de travessa es una més de les meves pasions.Es genial pujar al cim amb el teu proi esforç i despréssentir la ingarvidesa baixant.A veure si ens trobem un dia per aquestes muntanes de Deu.

Jaume