La meva llista de blogs

28 de des. 2009

Xavi Tondo al Giro

El Giro d'Itàlia és per Xavier Tondo el seu primer gran objectiu davant la seva primera temporada al Cervelo. El corredor taragoní treballarà a la gran italiana a favor de Carlos Sastre, que no fa gaire ha confirmat el seu concurs a la cursa rosa. Tondo, segons informació de www.biciciclismo.com, competirà en el seu camí vers al Giro a la París-Niça, Volta a Catalunya, Amstel, Fletxa i Lieja sent el Tour d'Oman la seva primera cursa.

2 comentaris:

TONI TIRADO ha dit...

Hola Mariona!
M'agrada que t'hagi agrada el meu video em sembla una manera bonica de recordar el passat viscut.
Veig que no paras de fer esport i aixó em sembla maravillos, ets una auntentica "massai"

Mariona ha dit...

Toni, els massais som una gran família jeje