La meva llista de blogs

26 d’abr. 2010

6h btt resistència Sant Gregori

Aquesta és la crònica d’una ciclista de carretera que s’embolica a participar a una cursa de btt.

Tot i que m’havien dit per totes bandes que el circuit de 3 Km no era gens tècnic arribo a Sant Gregori i quan faig la volta de reconeixement m’adono que com a mínim hauré de baixar un parell de vegades de la bici a cada volta. Comencem bé... jajajja
Coneixo les meves 3 companyes d’equip (totes btteres experimentades) i sense més temps donen el tret de sortida. Tothom surt a tot gas. El qui fa la volta més ràpida va a gairebé 30 Km/h!!!! En un principi farem relleus de 2 voltes cada una. A mi em toca el quart torn de sortida i a la primera volta... patapum!!! caic de la bici al punt més tonto possible. Només em faig un pelat al genoll que no m’impedirà de seguir la prova i per sort no tornaré a caure més. Aquesta caiguda em provoca inseguretat per totes les voltes restants. De totes maneres la meva progressió és positiva, em vaig acostumant al circuit i faig cada vegada les voltes més ràpides. Malgrat tot, m’ho he passat bé i ha estat una bona experiència.

Completo el cap de setmana amb els 46 Km del diumenge de la caminada Vic-Olot. He fet el un nou récord: 9h caminant!!!

6 comentaris:

Xavi ha dit...

Ès clar que si, tot suma! Jo vaig fer les 6h l'any passat i a part de que em van passar volant puc dir que van bé per millorar la tècnica, perquè volta rera volta pots anar polint la manera d'agafar revolts, aprofitar millor les marxes, etc. ja només per això val la pena fer-les, a més és un format de cursa diferent que té el seu atractiu.

Èric Pairet Artau ha dit...

Ningú entrena eeeeh Mariona! M'analegru que el cap de setmana hagi sigut tant rodó!

A cuidar-se i a seguir entrenant,
* Èric.

Jordi Marina ha dit...

Be, veig que vau deixar el nom dels arreplegats/ades ben alt!!!

A partir d'ara podeu considerar-vos arreplegats!!!!

jua, jua!!!

Arcadi ha dit...

Molt bé Mariona,
segur que va ser molt divertit.

Fam de Pedal / Calldetenes ha dit...

Maquina!!!!!!!!
et passo les fotos del aconteixement.
Et vaig enganxar i tot je je
http://bit.ly/b4vRmn
www.famdepedal.com

Mariona ha dit...

Xavi, va ser com una classe accelerada de tècnica.

Èric, tot fantàstic

Jordi, hem deixat el nom a l'alçada de les circumstàncies jjaja

Arcadi, vam passar una bona estona

Campdelacreu, molt bones les fotos! Gràcies