La meva llista de blogs

22 d’abr. 2010

6h resistència btt Sant Gregori

Quants més anys, menys seny... Animalades i més animalades... Una bogeria rere l'altra. M'acabo d'inscriure de manera inesperada a les 6h de btt de Sant Gregori d'aquest dissabte 24 d'abril. Formaré part d'un equip de 4 noies anomenat "Les 4 arreplegades" jajajajj... Es tracta de donar voltes a un circuit trencacames de 3 Km i de 70 m de desnivell. Em fa il·lusió però em fa respecte alhora. Només espero que el circuit no sigui massa complicat tècnicament parlant perquè sinó ho passaré molt malament. L'objectiu serà passar-ho bé i acabar sencera. Vaig a treure-li la pols a la btt!

4 comentaris:

Anònim ha dit...

estas feta tota un aventurera!!!! que hi hagi sort, a veure si tinc un moment i m'hi passo a donar un cop d'ull.....

Jordi Marina ha dit...

Eh!!!! Us farem pagar drets pel nom!!!

És broma!!!

Salut!!

Mariona ha dit...

Beni, si véns podries fer unes quantes voltes en nom meu! jijijii

Jordi, arreplegat, intentarem deixa el nom de l'equip ben amunt jjajja

liki ha dit...

Molta sort màquina!!!