La meva llista de blogs

5 d’abr. 2010

Stage 2010

Per setmana santa hem estat d'stage a Calella. Ens hem cruspit la N-II unes quantes vegades. Em sé de memòria la seqüència de pobles de la carretera de la costa: Sant Pol -Canet - Arenys - Caldes - Mataró - Vilassar (per una banda) i Pineda - Malgrat - Blanes - Lloret - Tossa (per l'altra) jajajjaja... Aquest any he arribat amb pocs Km de bici i això s'ha notat. En alguns moments em costava força seguir el ritme. El dissabte vaig arribar amb una "pàjara" important: veia estrelles blanques que em voltaven pel cap jajajjaja... A part d'això també vam anar a córrer, a nedar, de botigues com els guiris, a prendre el sol com els guiris, etc... A topeeeeeeeee
Totes les màquines ben aparcades. La primera és la meva! jajjaja
L'aigua estava congeladaaaaaaaaaa
Aquest és el moment pàjara!
A l'ascensor de l'hotel tornant de córrer

1 comentari:

Oscarjet ha dit...

vaya chulada mariona!