Tinc els quàdriceps ben trinxats d'ahir a la muntanya. Res millor per fer passar les agulletes que agafar una estona la bici. Sense allunyar-me gaire de casa, per culpa d'un cel negre amaneçador, m'han sortit 51 Km fins que he punxat la roda del darrera. Ara tindré una estona de feina per canviar la càmara, a veure si ho aconsegueixo, quina mandra! jajjajaj
Bon resultat abans de l'aturada
-
*Entrada a la meta al RCD Stadium (Foto: Pakobeer)*
Dissabte 20 de juny vaig fer per tercera vegada la* cursa de l'RCD
Espanyol.* Era un 5K. La primera v...
Fa 2 hores
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada