18.06.09. Entre tant de llibre i tan d'estudi és bo desconectar una mica. D'aquí a 2h es fa fosc i amb tan poca estona si no li foto una mica de canya no arribo ni a la cantonada jajjaja.. Així que avui he planificat una "sèrie llarga" amb la bici. He fet els 16,69 Km que separen Vic de Torelló en 32 min, que suposa una velocitat de 31,3 Km/h. Pffff qualsevol velocitat superior a 30 per mi ja és un èxit jajjajaja i més si és sense anar a roda. Llavors he acabat donant la volta fins a completar 56 Km passant per l'enllaç entre la carretera de Bracons i la C-17. Quin voral, quina carretera més maravellosa! Per cert, m'agradaria saber qui era el motorista que m'ha saludat pujant a St. Pere de Torelló.
Bon resultat abans de l'aturada
-
*Entrada a la meta al RCD Stadium (Foto: Pakobeer)*
Dissabte 20 de juny vaig fer per tercera vegada la* cursa de l'RCD
Espanyol.* Era un 5K. La primera v...
Fa 2 hores
1 comentari:
Moto Negra, Casco Negro... Era yo !!!
Publica un comentari a l'entrada