Cursa de muntanya. Clàssica Olla de Núria. from tuatara on Vimeo.
Bon resultat abans de l'aturada
-
*Entrada a la meta al RCD Stadium (Foto: Pakobeer)*
Dissabte 20 de juny vaig fer per tercera vegada la* cursa de l'RCD
Espanyol.* Era un 5K. La primera v...
Fa 2 hores
2 comentaris:
Estic inscrit, però encara no hi penso. I es que per aquest juliol m'he dissenyat un tourmalet personal: 1)fer les etapes que em falten de la transpi en btt Sabiñanigo-Hondarribia. 2)La Núria-Queralt. 3)Ascens al Besiberri Nord i per últim l'Olla. Si arribo viu al 19 ens veiem a Núria!
Continua entrenat fort, sobretot les baixades
Kel, tela quantes matxacades que t'esperen... Tens raó les baixades s'han d'entrenar. Avui he fet la baixada de Puigmal a Queralbs a un bon ritme.
Publica un comentari a l'entrada