Cursa de muntanya. Clàssica Olla de Núria. from tuatara on Vimeo.
MARATHON DU MONT-BLANC. LA PREVIA
-
Estamos ante un fin de semana tremendamente interesante en cuanto a
carreras por montaña se refiere. Si en España la prueba estrella será el *Campeonato
...
Fa 1 hora
2 comentaris:
Estic inscrit, però encara no hi penso. I es que per aquest juliol m'he dissenyat un tourmalet personal: 1)fer les etapes que em falten de la transpi en btt Sabiñanigo-Hondarribia. 2)La Núria-Queralt. 3)Ascens al Besiberri Nord i per últim l'Olla. Si arribo viu al 19 ens veiem a Núria!
Continua entrenat fort, sobretot les baixades
Kel, tela quantes matxacades que t'esperen... Tens raó les baixades s'han d'entrenar. Avui he fet la baixada de Puigmal a Queralbs a un bon ritme.
Publica un comentari a l'entrada