Aquest diumenge s’organitza la III cursa social del club ciclista Olot, l’Ajuntament de les Preses i Artec. La sortida serà a les 10 del matí des del carrer Sant Francesc ( l’antiga estació de tren de les Preses). El recorregut serà de 78 quilòmetres amb els ports de 3a de les Serres i les Encies com a punts interessants. Aquesta cursa va destinada a totes les categories ciclistes excepte infantil i és puntuable al campionat gironí d’hivern.
Bon resultat abans de l'aturada
-
*Entrada a la meta al RCD Stadium (Foto: Pakobeer)*
Dissabte 20 de juny vaig fer per tercera vegada la* cursa de l'RCD
Espanyol.* Era un 5K. La primera v...
Fa 2 hores

Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada