Segons s'informa a la web de la federació catalana de ciclisme, el club ciclista Sport Ter ha comunicat la no celebració de la primera cursa del calendari social gironí prevista per 6 de febrer a Bescanó per qüestions alienes al seu club. Doncs res, ens haurem d'esperar fins el dia 13 de febrer per veure la primera cursa a terres gironines, en aquest cas a La Bisbal. Les coses bones es fan esperar, paciència!
Bon resultat abans de l'aturada
-
*Entrada a la meta al RCD Stadium (Foto: Pakobeer)*
Dissabte 20 de juny vaig fer per tercera vegada la* cursa de l'RCD
Espanyol.* Era un 5K. La primera v...
Fa 2 hores

Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada