Segons s'informa a la web de la federació catalana de ciclisme, el club ciclista Sport Ter ha comunicat la no celebració de la primera cursa del calendari social gironí prevista per 6 de febrer a Bescanó per qüestions alienes al seu club. Doncs res, ens haurem d'esperar fins el dia 13 de febrer per veure la primera cursa a terres gironines, en aquest cas a La Bisbal. Les coses bones es fan esperar, paciència!
MARATHON DU MONT-BLANC. LA PREVIA
-
Estamos ante un fin de semana tremendamente interesante en cuanto a
carreras por montaña se refiere. Si en España la prueba estrella será el *Campeonato
...
Fa 1 hora

Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada