Fantàstic matí a La Masella pujant fins a la Tossa d'Alp, amb prop de 1000 m de desnivell positiu acumulat. Sembla increïble però hi he estat 1h menys que el dia anterior. Fins i tot he avançat a 6 nois joves, però el de davant s'ha picat i no m'ha deixat passar jajjaja... Com m'agrada la neu, com m'agrada la muntanya!! El dissabte que ve, repeteixo. Demà hi ha la cursa de la Bisbal!
MARATHON DU MONT-BLANC. LA PREVIA
-
Estamos ante un fin de semana tremendamente interesante en cuanto a
carreras por montaña se refiere. Si en España la prueba estrella será el *Campeonato
...
Fa 1 hora



Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada