Fantàstic matí a La Masella pujant fins a la Tossa d'Alp, amb prop de 1000 m de desnivell positiu acumulat. Sembla increïble però hi he estat 1h menys que el dia anterior. Fins i tot he avançat a 6 nois joves, però el de davant s'ha picat i no m'ha deixat passar jajjaja... Com m'agrada la neu, com m'agrada la muntanya!! El dissabte que ve, repeteixo. Demà hi ha la cursa de la Bisbal!
Bon resultat abans de l'aturada
-
*Entrada a la meta al RCD Stadium (Foto: Pakobeer)*
Dissabte 20 de juny vaig fer per tercera vegada la* cursa de l'RCD
Espanyol.* Era un 5K. La primera v...
Fa 2 hores



Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada