La meva llista de blogs

14 de set. 2008

La tramuntana converteix en èpica la Marnaton

Diari SPORT - 14/09/08
"La ‘Marnatón’ vivió su estreno con un total de 202 participantes. Por cierto, excelente el ex copiloto Luis Moya. La jornada estuvo marcada por una fuerte tramontana que tiñó de dramatismo y espectacularidad los 6,5 km de la travesía. La ‘I Travesía Marnatón Cap de Creus-Cadaqués’ superó con nota su primera edición, en la que participaron 202 nadadores y llegaron a meta 190. La organización lo tenía todo previsto y no hubo contratiempos pese a la fuerte tramontana que sopló desde la salida y complicó enormemente la vida a los nadadores durante los 6,5 kilómetros de la travesía. Además, el viento hizo casi imposible nadar en grupos. En categoría masculina, victoria para el ex nadador profesional y olímpico en Seúl, Dani Serra, con 1h:31.17, seguido a 14 segundos por el triatleta de larga distancia Francisco Pontano (llegó a liderar la pasada Ironman de Hawaii) y por el triatleta de distancia olímpica Xavi Llobet (1h:31.38). En féminas ganó con 1h:43.55 Mercé Oliveras, la mujer más joven en cruzar el Estrecho de Gibraltar a nado; segunda fue Mireia Roca (1h:44.03) y tercera Claudia Núñez (1h:44.38).Además, destacó el gallego Luis Moya, doble campeón mundial de rallyes como copiloto de Carlos Sainz, 22° con 1h:45.26. El más veterano en meta fue Lluís Miquel, de 68 años, que acreditó 2h:25.18, mientras que el último, Guillermo Carles-Torlà, tardó en llegar 3h:41.10. La ‘I Travesía Marnatón Cap de Creus-Cadaqués’ superó con nota su primera edición, en la que participaron 202 nadadores y llegaron a meta 190. La organización lo tenía todo previsto y no hubo contratiempos pese a la fuerte tramontana que sopló desde la salida y complicó enormemente la vida a los nadadores durante los 6,5 kilómetros de la travesía. Además, el viento hizo casi imposible nadar en grupos. En categoría masculina, victoria para el ex nadador profesional y olímpico en Seúl, Dani Serra, con 1h:31.17, seguido a 14 segundos por el triatleta de larga distancia Francisco Pontano (llegó a liderar la pasada Ironman de Hawaii) y por el triatleta de distancia olímpica Xavi Llobet (1h:31.38). En féminas ganó con 1h:43.55 Mercé Oliveras, la mujer más joven en cruzar el Estrecho de Gibraltar a nado; segunda fue Mireia Roca (1h:44.03) y tercera Claudia Núñez (1h:44.38).Además, destacó el gallego Luis Moya, doble campeón mundial de rallyes como copiloto de Carlos Sainz, 22° con 1h:45.26. El más veterano en meta fue Lluís Miquel, de 68 años, que acreditó 2h:25.18, mientras que el último, Guillermo Carles-Torlà, tardó en llegar 3h:41.10."

15 comentaris:

SanTiago Pons ha dit...

Fellicitats mariona, una vegada mes ho has fet molt be, petons wapa

Sandra ha dit...

Eiii! Felicitats! pel que veig no pareu, un repte rere l'altre, i tots els aconseguiu!
A seguir així!!!
Petons!

XAVI NOVELL ha dit...

em sembla que et vaig veure per TV3 !!!!!
vanyador negra, i et foties quelcom pel fred ... pot ser?

i si no erets tu mamai. felicitats un altre cop .. perquè jo no em tiro a l'aigua del mar amb els taurons ni que em paguin.

salut xavalina.

Fran ha dit...

Felicitats, Mariona. Ho has aconseguit. No importen les condicions meteorològiques que sembla van se molt dures, el més important és la teva capacitat i la teva fortalesa mental. Enhorabona!

Mariona ha dit...

Santi, havies d'haver vingut, va ser una passada. Jo tampoc portava prou entrenament...

Sandri, l'any que ve t'apuntes, que a tu també et van les coses fortes! jeje

Xavi, si crec que podia ser jo pq vaig veure com em filmaven. M'estava posant el neoprè i a sota efectivament portava un banyador negre-vermell. No hi havia taurons! Pobrets estan tots extingits.

Fran, les condicions van ser dures. Forta maror amb tramuntana força 5-6. Per flipar!

SanTiago Pons ha dit...

Mariona,
ni banyador negre ni osties, la proxima vegada en pilotes!

Mariona ha dit...

Santiiiiiiiii......... prou!

Byk ha dit...

Enhorabona, al final no et va menjar un tauró?? jajaja una abraçada!! ho has fet molt be!! jo encara no habria arribat!!

Jordi ha dit...

Felicitats Mariona.

Cap tauró ens ha picat al final. El que vaig veure jo són peixets molt macos en bancs, i ja al final, quan anàvem bordejant la costa meduses.. uffffff vaig nedar més ràpid allà per si de cas.

Quina capacitat de fer tot el que et proposes... felicitats altre cop.

robert mayoral ha dit...

home tant épic no va ser.....que fariem sense les onades a les travesses....ha estat genial....per cert, al copi mel vaig fondre al sprint, rassss!!

Oscar 1977 ha dit...

Turisme, esport, salut, que més voleu? M'alegro molt de que t'anés be. Salut i també !!*!! encara que sigui tart...

Ignasi Maraton ha dit...

Felicitats Mariona!!!!!!, es una pasada acabar una cursa aixi, un altre repte aconseguit, ara a per la matagalls, continua aixi

Luigi ha dit...

Eiii, bona pallissa.

Ja en tens una altra per explicar

Enhorabona

IceXavi ha dit...

Enhorabona per la Marnaton, veus com vas poder acabar?? ;) Ha de ser brutal nedar per aquells indrets de la Costa Brava!!
Una abraçada!

Mariona ha dit...

Byk, segur que si hagués vist un tauró, hauria arribat abans fent un super-sprint jajajjaja

Jordi, sort que no vaig veure cap medusa! Els hi tinc pànic!

Robert, molt divertit el frec a frec amb el copi jajajaj

Oscar, va ser un dia rodó. No es pot demanar més.

Ignasi, la matagalls crec que la deixaré per un altre any.

Luigi, no va ser tanta pallissa... La natació en la disciplina on tinc més facilitat tot i que he començat de gran...

IceXavi, l'entorn era espectacular. Qualsevol neda en una piscina...