La meva llista de blocs

6 febr. 2009

Realitzar ‘sprint’ regularment millora l’absorció de glucosa

Font: Diario Médico 3 febrer de 2009
Cada vegada existeix major evidència que l’increment de la intensitat de l’exercici millora els problemes metabòlics. Un pla regular de sessions de 3 minuts d’alta intensitat ha demostrat tenir un efecte significatiu en la capacitat del cos per processar el sucre. L’última evidència en aquest camp s’ha publicat a l’últim número d’Endocrine Disorders, que ha demostrat que una sessió d’exercici reduïda però intensa cada 2 dies pot ser molt beneficiosa per reduir el risc de diabetis. En concret, els investigadors van fer pujar a homes sedentaris en ergòmetres i els van demanar que realitzessin sèries d’sprint molt curts però tan ràpid com poguessin un parell de vegades a la setmana. Els beneficis en la seva absorció de glucosa van ser clars.

7 comentaris:

Sergi ha dit...

Doncs jo dec estar a tope !!!!!! desde que em llevo que vaig amb el coet al cul jajaja. Em falten hores, i segur que no soc l'unic....

Soc en Sergi de Girona e?????? feia temps que no t'escrivia... però et vaig seguint !!!!!!

robert mayoral ha dit...

bueno, doncs demà en fem uns quants, a la sortida, arribada, pel mig...jejeeje

Shisyesu ha dit...

Si aixo del sprint es cert, jo segur que tinc problemes de Diabetis, perque la meva vida ja es un sprint. Si fins i tot quand vaig neixer el metge va haber de correr darrera meu per tallar-me el cordo umbilical.

daniel leiva posadas ha dit...

buena cosa has dicho mariona!! ,mañana a palos ya veras ,geles por el asfalto !!

Jordi ha dit...

Sprints?? Això és molt cansat...

Mercè ha dit...

Està clar, les cèl.lules agafen el sucre circulant en sang per fer reaccions metabòliques ràpides.

Però per als diabètics, que mengin millor i no tindràn tantes alteracions hormonals i de la glucosa que depèn de insulina.

Mariona ha dit...

Això de fer sprints per atrapar el metro segur que és bo ;-)