La meva llista de blogs

22 d’abr. 2009

"Alpinisme"

Després de 2 mesos fent només km i km de bici, ara partir d'ara toca tornar a combinar-ho amb altres activitats. No em vull obsessionar amb una sola disciplina. M'agrada la varietat. Aquest any voldria tornar a fer la la duatló d'alta muntanya del Puigmal a l'octubre així que no es val a badar. Avui a la tarda he pujat a peu a Matagalls (1696 m) des de Collformic (1145 m). És una pujada constant que permet fer un bon treball cardiovascular.
Al camp base (jajjajaj) només hi havia el meu cotxe així que segur que no em trobaria gaire gent pel camí. És normal. Qui puja a Matagalls un dimecres a la tarda?? jajjaja
Quina tranquilitat es respira a dalt el cim. Aquesta sensació de llibertat que et dóna la muntanya, no es troba enlloc més. Però demà a pedalar!!

3 comentaris:

Sedentaris.cat ha dit...

Cursa d'Alta Muntanya de Berga el 10 de Maig? Com que el Matagalls ja el tens controlat ;-)

Ferran de Sedentaris.cat

ninu ha dit...

Hola Mariona!!!!

Realment la teva zona es moooolt maca!!! Quin goig poder veure muntanyes tan altes desde la plana!!!

Salutacions desde el Baix Camp!!!

Bluesbiker ha dit...

Veig que tu també vas fer la Duatló del Puigmal del 2007 (pel Buff). Es una passada! Aques any si tot va bé també està als meus plans fer-la.
Avui em regalaran el llibre de la paleodieta!
Salut!