La meva llista de blogs

1 d’abr. 2009

Que bé m'ho passo!

La veritat és que som afortunats els que podem sortir una estona en bici entre setmana al sortir de la feina. Avui 75 Km còmodes fent una peciosa volta: Vic - Roda - Manlleu - Folgueroles - St. Julià - Romagats - Seva - Tona - Vic. Tenia ganes de continuar i fer més Km però més val que em reservi forces per la bestiesa del diumenge jajjaja. Pel que he vist, hi haurà moltes cares conegudes!!


Aquest és un tema boníssim i que em recorda quan tenia 18 anys.

4 comentaris:

SanTiago Pons ha dit...

Sort Mariona! poc a poc i bona lletra! una llàstima que no pugui venir!ànims!

ninu ha dit...

Hola Mariona!! I need your help!!
El dissabte pujo a Vic (al fisio) pero després per no perdre tot el dia, voldria sortir amb bici por allí,
Si us plau, recomanem una ruta no gaire transitada o un tomb de 80,100 0 120 Km i mes aviat durilla....

Suposo que deus tenir un munt, tu que ets experta. Segurament sortire del fisio sobre les 14H, pero si estas por allí..... sera un plaer compartir la sortida, sereu 2 noies, ja quesegurament també vindra Mise, que no esta tant a full com tu, pero ja l´exprimiriem un mica....

Espero que no llegeixi això,je,je,je,j!!!!

Gracies maquetona!!

Moltes gracies

Mariona ha dit...

Santi, recupera't aviat i no matxaquis tant ehh! M'agradaria que vinguessis!


Ninu, llàstima però el dissabte a la tarda no puc! Si vols rutes poc transitades podries fer:

a) Opció Lluçanès: Vic - St. Bartomeu del Grau - Perafita - Prats - Olost - i altres poble jajjajja

b) Opció Montseny: Vic - Tona (pel lateral) - Seva - Collformic - tornar - Viladrau - St. Sadurní d'Osormort - St. Julià - Calldetenes - Vic

c) Opció Bages: Vic - La Guixa - Sta. Eulàlia Riuprimer - Fontfreda - L'Estany - Moià - Collsuspina - La Pullosa - Tona - Vic

d) Opció ideal: a+b+c jajajaj

ninu ha dit...

Moltes gracies per les rutes Mariona, suposo que hauré de fer cara o creu perque no conec gens de gens la zona!!!!!

La opció D es la bona, pero segur que acabaria perdent-me!!!

Encara hi ha una opció E, ja que he vist dos post enrera que entre les activitats del finde hi ha una cursa de elits a Sabadell, així que potser m´en vaig a correr, encara que estic totalment fora de forma, però em fa gracia que treguin una mica la pols de les orelles!!!!!!!!

Ja et diré que he fet al final!!!

Gracies de nou!!!