La meva llista de blogs

13 d’abr. 2009

Stage Calella 2009

Amb Melcior Mauri.

Aquesta Setmana Santa hem estat d'stage triatlètic a Calella de la costa amb el CN Vic, a l'escenari on es farà el Challenge Costa B el half i el challenge Barcelona-Maresme. Han estat 4 dies de bons entrenaments i de molt bon rotllo. Foto a Vic abans de marxar.

Durant 3 dies he sumat un total de 290 Km (60+90+140). Ahhhhh i un dia vaig fer una mega sèrie de 15 Km aguantant a roda amb els PRO's, on hi havia Melcior Mauri, Pontano. Quin luxe!! Les pulsacions a tope i la pell de gallina!! Que ben acompanyada!! jajajjaj
Marea vermella i negra pels carrers de Calella Fotia una raska impressionant però tot i així vam anar un parell de dies a nedar al mar amb els neoprens. Vaig passar por a la sortida de l'aigua perquè les onades em van revolcar i vaig donar voltes com un ventilador jajajja... Fins i tot vaig perdre les ulleres!!
El dissabte el mal temps va fer una treva i vam poder sortir a entrenar amb un solet molt agradable. Quina patxoca, tots vestits igual!En Melcior Mauri i l'Abraham Olano van fer la presentació al mateix hotel on estàvem allotjats dels equips CMR-Evolution que preparen l'assalt a l'edició 2009 de la Nissan Titan Desert. La cursa MTB al desert de Marroc començarà el proper 26 d'abril des de Barcelona fins Ouarzazate on el dia 27 arrencarà la primera etapa d'aquesta dura competició. Mauri i Olano canvien la bicicleta de carretera per la de Mountain Bike per enfrontar-se a un objectiu extrem en el desert de Marroc.
Quin pepino!
A la imatge presentació conjunta del CN Vic i el CMR-Evolution (a primera fila). Aquests dies vam rebre la visita de l'exciclista Abraham Olano i també del gran triatleta Francisco Pontano. En resum, una experiència inoblidable. I pel que fa als entrenaments, la setmana serà de tappering perquè el dia 18 d'abril hi ha la 226TT. A topeeeeeeeee!!

6 comentaris:

NaCaVi ha dit...

Eppp. El divendres ens vareu passar per la Nacional acoplats a tope. Amb un company del Piri us vam estar xupant roda una estona, fins que hi va haver una petita caiguda entre algun dels teus companys. Espero que al final no se li trenqués res de la bici. Gran stage.

rogero ha dit...

grande! el que vai caure vaig ser jo... osti, que això no s'explica! jajaja.

Mariona! que gran ets!! menja conye!!!

Judith ha dit...

Només veient les fotos em feu una enveja.Es nota que us ho passeu molt bé Mariona!!!!

Clara ha dit...

Quin luxe poder rodar a roda d'Olano o Mauri ja ja jo també vaig coindi amb ells en Can bordoi el diumenge, desprues de la presentacio de l'equip...Veig que has sabut aprofitar aquests dias, t'estas posant molt molt forta eh...petons

ninu ha dit...

Quin stage mes guapo i mes pro!!!

El 3er de l´equip que faran la Titan es el Xavi Carnicer de La Selva del camp!!!

Varies vegades campió de Catalunya de Btt i ciclocross!! I també campió d´Espanya de Ciclocross!!!

I amic meu!!!

Salutacions campiona!!!

Mariona ha dit...

NiCaVi, la nacional és una bona carretera per volar!!! Quina casualitat aquesta coincidència.

Rogero, quinia passada, hauríem de fer un stage cada setmana! jajaja

Judith, va ser fantàstic!

Clara, eii també els vas trobar!! Can Bordoi ni idea és per Llinars?

Ninu, si exacte era el Xavi Carnicer, un crack!! Quan tornes per Vic?