La meva llista de blogs

4 de gen. 2008

Natació

Avui han tocat 4000 m de natació variats. M'he trobat força còmoda a l'aigua a diferència de dilluns, que se'm van fer eterns. Estic esperant els nous entrenaments que continuaré a partir del dia 7 de gener, i em fan una mica de por perquè cada vegada van augmentant més i més de volum. Però és el que toca i crec que estic preparada mentalment per assimilar tot allò que vagi venint. Espero que els entrenaments de les 4 setmanes que vénen les pugui seguir al peu de la lletra perquè aquestes últimes, entre la periostitis i la grip, han estat una mica desastroses. Queda confirmat que el dia 13 de gener participaré a la duatló de Folgueroles, duatló que organitza el meu club. Però hi participaré, no com a atleta, sinó com a membre de la organització, donant un cop de ma en tot allò que pugui o en el que faci falta.

5 comentaris:

IceXavi ha dit...

Ara ja es comença a veure el final del "tunel" i ja pots començar a entrenar amb normalitat, segur que ets capaç d'assimilar els nous volums!! Només cal escoltar el cos i saber parar a temps per no tornar a recaure!!
Una abraçada!
Xavi.

Mariona ha dit...

Gràcies Xavi, espero anar assimilant de mica en mica!

Ironcraig ha dit...

Ostres tu fa la hostia que no faig 4000 mestres eguits... hauré de començar ja...

rogero ha dit...

buf! és normal que vegi els 4000 molt lluny? com a molt fai 2000 i acabo mort...
aps... seré al duatló de Folgueroles! Espero poder saludar-te!

Mariona ha dit...

Jo amb 4000 m acabo ben farta de l'aigua!! Tranki, a poc a poc i bona lletra. Ja em saludaràs el diumenge!! jeje