La meva llista de blogs

2 de gen. 2008

Progressant

Avui era el tan esperat dia 2 de gener, el de tornar a córrer. M'he calçat les bambes noves, blanques i netes com una patena, m'he ben abrigat, i cap a trotar. Estava espantada perquè sabia que si notava qualsevol petita molèstia a les cames, hauria de parar. Finalment he acabat fent 30 minutets de trote "cotxinero" i afortunadament no he tingut cap tipus de molèstia a la periostitis. Llavors he afegit 2 classes d'SPINNING. Canviant de tema, m'ha fet gràcia avui perquè he trobat el llistat dels iscrits a l'Ironman de Niça. He vist que dels 2200 inscrits, només 200 som noies. És a dir, menys del 10%. I un fet a destacar és que de noies catalanes només en sóm 3 (2 màquines i jo). D'espanyola cap. Ai ai, on m'he ficat! I la nota negativa del dia és que m'ha arribat la factura d'un mòbil amb contracte que em van robar el dia 21 de desembre al tren. Com que no em vaig adonar que me l'havien robat fins al cap d'unes hores, vaig fer massa tard el bloqueig de la línia. Doncs la qüestió és que m'ha arribat una factura de 100 € en trucades a Romania. La mare qui els ha parit!!

11 comentaris:

karli ha dit...

Es una lacra això dels romanessos!que els fotin fora a tots els del.lincuents aquests de m...
100 eurillos extres de regals de Reis que t'han caigut per el morro!
30' de trote cotxinero ja està be per ser el primer day, tranquil.litat mariona...
Ai si aixeques el cap en paquito i veies això que has escrit de les nacionalitats...demà tindries un parell de matons a casa teva!!!
Cuida't i com ho tens el 13 per deixarte caure per Sitges? hi haura banyada amb neoprè i dinaret!

Oscar 1977 ha dit...

Molt bé, ja tornes a còrrer!!! Però no eres d'Agfanistan? a no, ara ets andorrana!!! Com a minim enraonan lleidetà, ja,ja,ja... Escolta, mirant les visites del blog vaig veure una de Gurb, ets d'allà?, perque tinc un amiguet famós que segur coneixes...
Als c.... dels romanessos els hi fotia jo el mòbil pel c...!!!!

Antoniu ha dit...

No sé si existeix però estaria molt be que les operadores donèssin l'opció de restringuir trucades a l'extranger. Així si et fotessin el "telefonino" doncs la factura no pujaria tant no?

Crec que a vegades vaig amb un ciri a la ma.

Pronta recuperació Mariona!

Miguel Angel ha dit...

Ho veus? Amb una mica de paciència i repòs ja estàs novament corrent. Ara ja saps, comença a poc a poc i preferiblemet sobre superfícies toves (cinta, pista de terra...).
Quina colla de "capullos" aquests que et van treure el mòbil...

Mariona ha dit...

Karli, m'han fet una il·lusió aquests 100 eurillos, que no vegis!! Em pensaré això de Sitges, però el dia 13 tinc una duatló, no se no se...

Òscar, ahir era d'Afganistan, avui sóc Andorrana i demà seré Pakistanesa jeje

Miki, no sé com algú pot fer 50 trucades en una tarda!! clar, si són gratuïtes...

M. Angel, avui una mica més de footing, mica en mica!

Anònim ha dit...

Ho tens be!!! podium segur de espanyoles!! jejejejeje
Lo del mobil, has tingut sort, podria haber sigut bastant mes pasta!!
Cuidat!!

Fran ha dit...

De vegades passa que les dades del perfil es canvien amb la rodeta del ratolí. Entre les opcions per triar el país, la que em fa més gràcia és "Islas Menores Alejadas de los Estados Unidos", en serio, és boníssima. Miraré a vera si fan alguna marató allà.
Oblida ja el pal del mòbil i gaudeix dels entrenos, fins aviat.

SANTI PONS ha dit...

Mariona,
anims amb els entrenos ... no et preocupis pel 100 euros, hi ha coses molt pitjors, els del.lincuents els haurien de tancar a tots, siguin de l'origen que siguin! petons guapa

Mariona ha dit...

Alex, les espanyoles tenen pòdium assegurat jajaja

Fran, doncs la setmana que ve em posaré que sóc originària de Las Islas Menores Alejadas de los Estados Unidos, molt bo molt bo!

Santi és cert que hi ha coses pitjors, però m'hauria pogut comprar tantes coses amb 100 euros aixxxx...

Jordi ha dit...

Òstia colla de cabrons aquests!! Per què no els tornem la jugada nosaltres i el govern destina certa gent per anar a Romania i fer-los el que ells fan aquí? Bé, només és una proposta... És a dir que pel que dius es dediquen a robar els móbils per trucar al seu país!! Curiós!!

Felicitats per la part que et toca: poder tornar a córrer sempre és bo... i si a més li afegeixes dues classes d'spinning de propina i les aguantes...

Per cert, per quan la selecció catalana de Triatló?

Jordi.

Ironcraig ha dit...

Vinga Mariona així m'agrada que estiguis en forma, jo estic una mica xungo, espero millorar...