La meva llista de blogs

27 de gen. 2008

Sortida en bici

S'ha acabat això de fer el gandul els diumenges. Avui finalment he decidit teure la btt a passejar durant 3,5 hores la major part per terreny asfaltat. Tot i que al principi fotia rasqueta, després ha anat sortint el solet i s'estava de conya!! He trobat moltíssims ciclistes. Es nota que la gent té ganes que vingui la caloreta... Així doncs el cap de setmana ha estat força complet amb un dissabte de CÓRRER 1h per terreny irregular + SPINNING + 1h de BICI interior; i un diumenge de BTT 3,5 h al matí i NATACIÓ 3500 m a la tarda.
__________________________________________________________
Amb tot, el resum de la setmana queda així:
NATACIÓ: 11.000 m
BICI: 8 hores (interior) + 3,5 hores (exterior)
CÓRRER: 2,45 hores

12 comentaris:

rogero ha dit...

carai, molt bona setmaneta e! Els dies es comencen a allargar i això s'agraeix! Anem sumant! Jo tb volia fer la mitja pero jugo...la mitja de barcelona es gaire dureta?m'agradaria fer-la però coïncideix amb la duatló de l'ametlla! ai ai ai, no sé que fer

Mariona ha dit...

Rogero, no tinc ni idea de com és la mitja de Bcn, però la duatló de l'ametlla també pot estar wai!!!!!

robert mayoral ha dit...

ei!!!!
aquests volums ja comencen a ser importants.....però falta una mica més d'exterior en bici....

SANTI PONS ha dit...

Bé Mariona Bé!kms, kms ... el Robert té raó crec, aprofita quan faci sol per sortir a pedalar! eps,et vull al test dels 400 eh!!!!jejeje ...

Motoret ha dit...

El Robert té raó! ja fas cara a peixito!!

Glubs, glubs

Antoniu ha dit...

El diumnege no era per descansar? Cullons 3,5 hores de BTT i mega Piscina... A Niça arrasaras!

robert mayoral ha dit...

el meu record de metres en piscina curta és 7200, però en breu el fulminaré...

Mariona ha dit...

Robert, l'exteriorització ja anirà venint amb el bon temps! Ualaa 7200 m en piscina, n'hi ha per acabar mig marejat!!! Diumenge toca foto a Grano ehh!!

Santi, al test de 400????? ok però en faig la meitat!! jeje

Jordi, tinc escates ja!

Miki, ara el meu dia de descans és dimarts...

Ferran Vila ha dit...

Es nota que estas preparant algo gros, quins volums. Continua així. Diumenge foto

javipobla ha dit...

Ostia quina setmaneta,aquests entrenos ja son cosa seria.Anims i a continuar així.Salut.

Fran ha dit...

Força, Mariona! Molt bé. Amb el calendari de mitges que t'has fixat aniràs sumant de debò.
Ens saludem a Granollers!

Mariona ha dit...

Ferran, i els volums que m'esperen! no vull pensar-ho gaire!! jeje. La foto que no falti :-)

Xavi, aquesta setmana ja ha estat amb cara i ulls!!

Fran, ja veurem què acabaré fent finalment del calendari! Em deus una foto a Granollers!!