La meva llista de blogs

27 de maig 2009

Diploma Terra de l'Aigua

Hi ha alguna dada que no em quadra: Com és que a la meva categoria hi consten 139 participants? Només érem 4 noies del grup d'edat de 18 a 34 anys. L'única explicació lògica és que ens han posat a nois i noies en el mateix sac; i ja se sap les noies primer!

6 comentaris:

Ivan ha dit...

Diu 4 de 139 perque van trobar una miqueta cruel posar 4 de 4 :)

Mira si jo ho hagues fet segur que possava 140 de 139 :D

Fam de Pedal / Calldetenes ha dit...

Tornant de veure la challenger a la 1:30 pm varem veure la gent de la terra de l´aigua a la Cantina,els hi faltava la tira. Aquests son els herois !!!!!!

CICLISMO NINJA ha dit...

Ostras no sabía que eras tú, la famosa Mariona, la q estabas detrás mio en la salida. Te he cogido la foto para la web. Durilla la marcha eh? Bueno, un placer saber que compartí sudores contigo. Nos vemos.

david malmeto ha dit...

Antes que nada felicidades por haber acabado la marcha. Hay una cosa que no me cuadra. Si eres la 4ª de 139 es que por detrás tuya han entrado 135 y entonces ¿lo de 413 de 420?

Mariona ha dit...

Nka' jajjaja

Albert, allà hi era jo :-)

Manolo, a la próxima me saludas ;-)

David, esto es lo que no me cuadra!

CICLISMO NINJA ha dit...

Si-si, me voy a quedar con tu cara, je-je, de vez en cuando entro en este blog porq sales mucho en el blog "Ningú Entrena" y curioseo un rato. Pues si la Quebranta, nada, soy un chico modesto y he salido de una operación de desprendimiento de retina, estuve 2 meses Kao y si todo va bien acabaré la QH con 8 semanas de entreno por lo q mi gran objetivo esta temporada no será acabarla sino: NO BAJARME EN EL MARIEBLANQUE!!! Q siempre queda poco fassion tener q poner pié a tierra como me sucedió el año pasado. Un saludo a TODOS esos triatletas. Mi ADMIRACIÓN!!!