La meva llista de blogs

14 de maig 2009

4 mesos després... torno a córrer

El passat mes de gener em vaig lesionar corrent una sèrie a la cinta del gimnàs. El diagnòstic final, després de voltar per mil i una consultes, va ser "bursitis al trocànter". A partir de llavors vaig estar fent repòs total de córrer ja que el trocànter m'ho impedia. Estiraments, fisio, massatges, ultrasons, mil i una històries, i el dolor persistia. En bici cap problema, només em feia mal caminant i corrent. No ha estat fins fa unes 3 setmanes que vaig començar a notar una millora considerable. Avui he decidir tornar-ho a provar i he pujat altre cop a la cinta. La idea era fer 5, 10 o 15 minuts suaus però finalment n'he fet 20 i m'he trobat força bé. Aniré augmentant el temps i la intensitat progressivament, a poc a poc i bona lletra. Llàstima que ja no sóc a temps de preparar-me pel half de Calella...

7 comentaris:

Plani ha dit...

el half si quisieras con la base lo podrias hacer`, pero si no... apunate al challenge!!!!! jejeje

animos y a seguir con la reucperacion!!!

Sedentaris.cat ha dit...

m'alegro per les bones notícies i sensacions ... ja ho saps ... a poc a poc i bona lletra ... no et tornis "sedentària" del córrer...

Ferran de Sedentaris.cat

Rubén ha dit...

Poco a poco!

Mercè ha dit...

Ei Mariona!!

Anims amb la cadera si tens dubtes pregunta. Estava llegint això i he pensat en tu:

http://www.podem.cat/book/export/html/918

ninu ha dit...

Hola Mariona !!!

Ets una copiona!!! Que passa que tens enveja perque començo a correr, i ara tu també vols??? Je,j,je,je,je!!!!

A comença piano, piano!! Que total tampoc no tens pressa, encara tens temps per Londres 2012!!!

Salutacions desde el Baix Camp!!

Ivan ha dit...

Nena, quina excusa mes txunga "no puc correr no faig el Half..."

Encara que ho facis caminant acabaries abans que jo.... que la historia esta en fer-ho, no en fer-ho en no se quants microsegons!!!!

Edu Luque - edumac75@gmail.com ha dit...

felicitats per a la teva recuperacio! ens veiem al half!!!!!