La meva llista de blogs

10 de maig 2009

Terra Remences 2009

D'esquerra a dreta: Eli, Mireia i Mariona. La Remences d'enguany ha estat plena de sorpreses: Abans de sortir, plou. A l'arribar, no plou. En lloc de fer la marxa llarga, acabo fent la curta a causa de la inestabilitat. Acabo sortint a l'hora oficial (i no pas 1h abans). I la sorpresa més bona: He aconseguit l'ARGENT, baixant el temps 13 min. respecte l'any passat. Amb 189 pulsacions màx i 162 promig. A tots els ports anava a 180 de pulsacions. Uffffff, feia temps que no apretava les dents d'aquesta manera!!! El carrer de la sortida estava encara buit a les 7.00 del matíPerò ben aviat s'ha començat a omplir
Bona representació de la Unió Ciclista Vic, ho haveu vist?
Massai "superman" jajjajaja
L'Òscar, un triatleta que no falla mai a la Remences
Intentant caçar algun PRO a primera línia de grupeta. No coneixo ningú!Ahhh si, per aquí n'hi ha algun de molt amagat jeje
El CN Vic - ETB també hi és present així com molta altra gent de La Plana. Gràcies a la carretera nova, amb 20 minuts arribem a Olot.
Incertesa en el temps i alguns que no dubten a portar l'impermeable
David, el guanyador. Quin crack!!!
El carrer ple de gom a gom
He pogut conèixer el blogger Oriol de l'Ac77 així com molta altra gent. Un ambient impressionant i molt bon rotllo. El diumenge que ve m'agradaria anar a la Marxa de Les Goges (Banyoles). Crec que m'apuntaré a la marxa curta!

12 comentaris:

Èric Pairet Artau ha dit...

Mariona!!

Amb lo bé que estàs segur que el remençes ha anat com una seda!!! Ja veus... argent al canto! Enhorabona pel resultat, a recuperar-se i a seguir entrenant!

Salut y km's!
* Èric.

Lluís Barbosa ha dit...

Jo tmb he fet la curta jajajaja, 3 hores he tardat a una mitja de 30 km/h, a tu te passat avans de començar el coll de capsacosta, ho recordes...

david malmeto ha dit...

Al final yo también he hecho la corta y he subido hasta Bracons (duro de coj....)

XAVI NOVELL ha dit...

en David Alier tot i anar perdut a la sortida .... espavila !!!.

Donç a acabat guanyant ... ja ho pots POSAR !!!!

Jordi ha dit...

L´enhorabona Mariona. Jo ni t´he vist...deuries anar al capdavant com un raig... Felicitats!

Miquel Gubianas ha dit...

Ojo l¡oriol del ac77 que és un perill eh???

jo t'anava buscant per empènye't i vès per on que res de res....

Judith ha dit...

Felicitats Mariona per l'argent.
Em sembla que t´he vist, però m´ha fet vergonya cridar-te.Estava com espectadora.
Felicitats nena cada dia puges més amunt,amunt,amunt!

Pau ha dit...

Mariona et vaig veure mentre pujàvem Capsacosta, però anaves molt concentrada i amb la música (em va semblar) i no et vaig voler distreure.
Felicitats per l'argent.

Mariona ha dit...

Èric,

He començat mig desmotivada però la motivació ha anat de menys a més i al final he hagut de pedalar fort per aconseguir l'argent!

Lluís, és clar que ho recordo! L'any que ve tots 2 hem de fer la llarga, sense excuses jajajja. Felicitats pel temps!

David, que raro que no te haya visto porque estuve polulando 1,5h antes de la salida jajaj... Bracons és una matada!

Xavi, en David és un mestre! A les classificacions consta com a 2n però jo li he fotut 1r seguint les teves indicacions ;-)

Miquel, que perillosos sou tots els de l'acc77... a Rocacorba em podràs empènyer jajja

Judith, eiiiiiiii però haver-me saludat, pq t'ha de fer vergonya?

Pau, la música és el meu dopping! Em sap greu, a la propera ocasió parlem!

NaCaVi ha dit...

Bones i enhorabona. Ens hem creuat un parell de cops pujant pels colls, però portes el xumba xumba tant fort que no hi ha qui et digui res! jejeje

jordimasfepesa ha dit...

joder amb la mitja de pols!! anaves a totes!!!
enhorabona per la rebaixa en el temps!!

Mariona ha dit...

NaCaVi, tens raó ja m'han renyat diverses vegades pel tema del xumba xumba jajajja

jordimas, aquestes pulsacions tan altes són indicador de poc fondo. He d'entrenar molt més!