La meva llista de blogs

18 de maig 2009

La Volta a Catalunya

Alejandro Valverde a punt de sortir.

Avui a Lloret de Mar he tingut el privilegi de gaudir de la crono de la Volta en directe. Hi havia menys gent de la que m'esperava (una pena) i m'he posat al "rovell de l'ou" com si fos de l'organització (genial). Això m'ha permès captar la tensió brutal que tenen alguns ciclistes els instants finals abans de la sortida d'una crono. N'hi ha que tremolen de nerviosisme! Tot i que em feia una mica de vergonya, m'he pogut fer una foto amb Òscar Pereiro i una altra amb Flecha jeje... He fet moltíssimes fotos, més de 100!!
TOTES LES IMATGES Alberto Losada
L'osonenc Josep Jufré
Els Euskaltel escalfant a tota canya
Els Astana escalfant motors
Vladimir KarpetsXavier Florencio, si no m'equivoco
Òscar Pereiro
Carlos Barredo, si no m'equivoco
Samuel Sanchez , el campió olímpic
Xavi Tondo

9 comentaris:

Judith ha dit...

Quina enveja Mariona amb tots aquests grans!!!

Mariona ha dit...

Judith, no et vaig veure a Les Goges?!!

Alejandro ha dit...

Hola. Me han gustado mucho las fotos de esta contrarreloj. Debió ser una gozada verlos, ¿no, Mariona?

www.thebestcyclingthemountain.blospot.com

joel ha dit...

genial estas fotos,seguro que los pillare en montmelo cuando acaben...

liki ha dit...

COM T'HO HAS FET PER ACONSEGUIR UN PASSE PER ENTRAR A LA ZONA RESTRINGIDA??? SI A MI M'HA COSTAT MOLTÍSSIM ACONSEGUIR-LO!!!!

Mariona ha dit...

Alejandro, fue como un sueño hecho realidad

Joel, crec no hi podré ser el diumenge a Montmeló, fes moltes fotos!

Liki, va ser molt fàcil. Hi havia poquíssima gent i vaig passar sense pensar-m'ho 2 vegades com si fós de l'organització jajajjaj

joel ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
joel ha dit...

si si intentare hacer todas las que pueda...

joel ha dit...

al final las hice hoy y me hice una al lado de xavi tondo...