La meva llista de blogs

10 de febr. 2008

Setmana aprovada "pels pèls"

Aquesta ha estat la setmana de les agulletes, el refredat, el cansament i d'una certa desmotivació. La veritat és que de dilluns a divendres he fet ben poca cosa. Per sort el cap de setmana m'he recuperat de tot i he pogut afegir uns quants Km. Sembla que no, però després d'haver dormit 12 i 10 hores dissabte i diumenge, les coses es veuen d'una altra manera ;-). Així els totals setmanals han estat:
NATACIÓ: 9000 m
BICI: 5 classes spinning + 130 Km bici carretera
CÓRRER: 1h :(
________________________________________________________
Diumenge:
Matí: BICI carretera - 80 Km - M'he trobat força bé. M'ho he passat de conya. Sempre buscant carreteres secundàries, poc transitades o laterals - 80 Km. Recorregut: Gurb - Vic - Malla - Tona - Els Hostalets - Centelles - St. Martí de Centelles - Centelles - Tona - Seva - Viladrau - St. Julià de Vilatorta - St. Marc - Sta. Eugènia de Berga - Vic - Gurb.
Tarda: NATACIÓ: 3000 m. Còmodes.
________________________________________________________
Així doncs, setmana aprovada amb un "5 pelat", ai... ai... ai...

9 comentaris:

Jaume ha dit...

Mariona! ja veig que continues en la teva línea!

Et deixo el vincle d' una canço força motivant per anar a correr (almenys per mi). Que la disfrutis!

http://www.youtube.com/watch?v=W5Grv5FhExI

Miguel Angel ha dit...

La veritat, com has pogut comprovar, es que mai está de més dormir un munt d'hores per a regenerar-se bé i tornar a estar amb les piles carregades. Per cert, si et serveix de consol, jo la teòrica de canviar la càmera de la roda la tinc aprobada, però a la pràctica em costa un munt tornar a ficar bé el pneumàtic ;)

josep-maria ha dit...

Ei Mariona,
bon entreno de bici... jo en vaig fer un de semblant pel que fa als quilòmetres el dissabte:
Vic-Manlleu-La Trona-Sant Boi-Santa Eulàlia de Puigoriol-Santa Creu de Jotglar-Olost-Vic (80Km i des de Sant Hipòlit de V. fins a Vic no més de 15 cotxes... tot un luxe) i el vaig acabar amb 15 Km de running.... Cal anar fent volum i més volum..... De totes maneres tu ja tens molta feina feta i per tant a mi si que em toca apretar les dents.
De totes maneres. per acabar amb la consciència tranquil·la avui diumenge he fer 20 Km de running

A veure si algun dia quedem plegats....!!!!

Anònim ha dit...

Uep Mariona! a seguir sumant entrenos, així m'agrada. Pel que veig lo teu és la natació, quina enveja!
Un petó guapa.

Mariona ha dit...

Jaume, és xula la cançó. No sé, diferent!

M. Angel, el fet de dormir moltes hores és una de les millors recuperacions!

J. Maria, vam fer rutes similars, jeje... A veure si quedem, tot i que no sé si et podré seguir...

Rosa, ara a l'hivern em toca més de natació!

karli ha dit...

Dona, es que dormir es el millor entreno que hi ha!! s'ha de dormir si no el cos no asimila be els entrenos...ja l'hi dic jo al meu jefe:avui hem quedare a casa a dormir així demà estarè molt be. Evidentment hem diu que no!!jejeje
Apa cuida't i a entenar a tope que queda un dia menys...

Fran ha dit...

Ja comprovaràs com aquesta setmana tot et surtirà molt millor. Paciència i descans quan et trobis cansada-desmotivada. Ànim Mariona, que tot va bé!

Jordi ha dit...

Però Mariona!! Un cinc pelat? Crec que pases del necesita mejorar de sobres i jo et posaria umm umm un notable alt!!

Jordi.

Kevin "lotioplanxa" ha dit...

Recorregut maco, quan torni a tocar la bici de carretera haurem de passar algun dia per la Plana

salu3;
Dani