La meva llista de blogs

13 de febr. 2008

El temps és or

Si durant el matí trobo uns minuts lliures, m’agrada pensar sempre en com estructuraré els entrenaments de la tarda per treure’n el màxim profit i intentant exprimir tot el temps disponible. Per exemple, segons la planificació, ahir em tocava CÓRRER i avui NATACIÓ 4000 m. La qüestió és que ahir no vaig poder fer res perquè els dimarts a la tarda treballo. Així que avui recuperaré l’entrenament d’ahir (tot i que ja sé que això no es pot fer). Agruparé els 2 dies de la següent manera i afegiré spinning de propina:

16.45 – 17.30 – CÓRRER 45’ – Correré a primera hora perquè encara serà clar i podré anar per camins sense asfaltar!!
17.40 – 18.55 – NEDAR 75’ amb diferents estils – Evidentment no tindré temps suficient per fer els 4000 m, però si en faig 3000 o 3500, ja estarà força bé.
19.25 – 20.40 – SPINNING 60’ – La sessió és de 45’ però si arribo 5 minuts abans i plego 10 minuts més tard, la podré allargar fins a 1 hora.

Si ho acabo fent tot, seran un total de 3 hores netes. Avui tinc ganes de canya, em posaré el pulsòmetre i a veure què surt.

2 comentaris:

Fran ha dit...

Jo sempre penso que la millor planificació és la que pots adaptar al teu ritme de vida, per poder conciliar esport-feina-família. Ho encertes si pots anar combinant el programa amb les millors estones per poder entrenar. Ànim, força i salut!

Mariona ha dit...

Fran, amb el poc temps que tinc, no em queda gaire temps per res. Petons.