La meva llista de blogs

17 de febr. 2008

Crònica duatló Barcelona

Amb l'Olivia i l'Imma

Començo la crònica dient el que és una evidència: LA GENT ESTÀ MOLT FORTA!!!! Va bé anar a les proves per veure que m'he de posar les piles... El que està clar és que les distàncies curtes a mi no em van. Sóc més de resistència que no pas de velocitat. Em falta explosivitat!! A més he trobat a faltar la natació. Les dades del pulsòmetre fan esgarrifar: He anat tota l'estona a 175 pulsacions DE PROMIG i a 187 pulsacions de màxim (97%)!!!!!!!!!!!! Avui era un dia especial perquè he carregat la bici al meu cotxe per primera vegada, i m'ha anat tot molt bé.

He sabut muntar i desmuntar la roda
Pel que fa a la cursa, el tema córrer no comment i el tema bici he anat pràcticament tota l'estona sola, tot i que a algunes estones he intentat seguir algun dels grups. Per cert, hi ha algun resultat oficial que no em quadra.
I com sempre, he trobat una bona pila de bloggers. Sou collonuts!! No seria el mateix sense vosaltres. Aquí esteu:
Amb l'AlexL'Almu i l'AlexEn Gabri i l'ImmaAmb en MarcEn Carles i en GabriAmb en CarlesAmb la campiona Núria MiróEl podi absolut masculíEl podi absolut femení
I la setmana que ve ja estic inscrita per la duatló d'Igualada.

17 comentaris:

Plani ha dit...

Nos vemos en igualada la semana que viene!!!

Se nota que la gente entrena eh! parece que uno esta fuerte hasta que llega a una competicion y se da cuenta de que todo el mundo lo esta, a que si? y parece que nosotros no hagamos nada jeje!

saludos!!!

Somrís ha dit...

Ei!! M'ha alegrat poder parlar amb tu finalment!
Jo encara no m'he recuperat, porto tota la tarda menjant (com un corcó...) i tu ja t'has inscrit en un altre??
Molta sort!
(rapto les teves fotos!)

robert mayoral ha dit...

bon reportatge fotogràfic!!! sembla que t'ho has passat bé, repassant les classificacions el teu darrer parcial de cursa a peu és el més ràpid de tots....està malament, oi???
a pel següent!"

Fran ha dit...

Per la teva expressió sembla que has acabat molt contenta, i amb ganes de repetir la setmana que vé, aquest símptoma m'agrada, Mariona, força i molts ànims!

Mariona ha dit...

Plani, tothom va a saco... És impressionant! Ens veiem a Igualada!!

Imma, encantada d'haver parlat amb vosaltres. M'ha agradat fer l'escalfament conjuntament, tot i que m'he deixat el casc... Això que dius que no entrenes gaire, no sé si creure-m'ho, jeje. Ets una crack! Agafa les fotos que vulguis

Robert, efectivament els números del parcial no quadren. A veure si coincidim a la propera!

Fran, de la cursa no he acabat gaire contenta, però com més en faci, més milloraré...

josep-maria ha dit...

Ei Mariona,
crec que has d’estar contenta i més tractant-se d’una distància tant curta.....
Cal prendre’s aquest tipus de prova com a entrenaments pel teu objectiu!!!!

Vinga t’esperem a la marató de BCN....

karli ha dit...

L'important apart de que has disfrutat i es haber agafat experiencia per properes curses d'aquest tipus. No siguis tan modesta i reconeix que has sigut la mes ràpida corrent,jejeje...
Felicitats campiona Mariona!!!

rogero ha dit...

alaaaaaaa! quina enveja sana que dones, em sembla que demà aniré a per la bici ja! jejeje, espero ser-hi algun dia! m'alegro que tot anés bé i felicitats per la primera!

Jordi ha dit...

Ánims que lo de l'anunci aquell de colònia de en las distancias cortas es donde un hombre se la juega anava dirigit a nosaltres no a vosaltres. Ànims!!

Mariona ha dit...

Josep Maria, gràcies, estic contenta. Però amb les distàncies sprint, algun dia me sortirà el cor per la boca, jeje... I respecte a la marató, algun trosset faré...

Karli, a la tercera part de la cursa em sobraven les forces i he
fet un supersprint jajajajjajaj...

Rogero, les duatló sprint t'estan esperant!! :P

Oscar 1977 ha dit...

I la setmana que ve un altre!! Molt bé, això vol dir que les molèsties tant desaparegut del tot?No sé apreciar a quines pistes esteu, on era?

Miguel Angel ha dit...

T'has abonat a això de les duatlons, no??? Aprofital's i fes-los servir com a bons entrenos de qualitat.
Salut!

Anònim ha dit...

Bona cursa mariona!!!
Per veuret amb els cascos de música!!
jrejejejeje

Ferran Vila ha dit...

Força Mariona. Una altre cursa, uns cuants kilometres més i més experiències acumulades en el camí cap a Nice. Segueix axí.

Ironcraig ha dit...

Felicitats de nou Mariona per seguir millorant,ànims i gas a fondo... jajaja

SANTI PONS ha dit...

Marionaaaa,
vas a tot arreu eh, no pares tia!!!!! vas a igualada? estic pensant baixar-hi a dinar potser!!! jejeje

Mariona ha dit...

Òscar, la du era a la zona del Pavelló de la Mar Bella. No hi havia estat mai i està prou bé. Afortunadament ja no tinc molèsties.

Miguel Angel, com tu dius, faig servir les du d'entrenament. I també per agafar motivació, que aquest hivern està sent molt llarg!

Alex, sempre que puc vaig amb l'mp3, llàstim a que en bici no els vaig poder portar... jeje. Felicitats per la teva cursa!

Ferran, la qüestió és anar agafant cada vegada més experiència :-)

Sprintcraig, el que més em falta és gas, hauré d'anar a posar-me gasolina jajjaja

Santi, si véns a igualada fes-me un truc. Ja et mereixes un bon dinar després de la bogeria dels 400 Km!!!