La meva llista de blogs

14 de gen. 2010

17/01/10: Mar i Murtra

És una cursa a peu de 20 Km que es farà aquest diumenge 17 de gener a Blanes. El que més m'agrada d'aquesta cursa és que no és tot d'asfalt: hi ha un 80% de terra!! La idea d'anar-hi ha sorgit a última hora i per tant m'he quedat sense plaça. Ja que fa dies que s'ha arribat al límit de 1000 inscrits!! De totes maneres potser hi aniré a treure el cap. Em convé fer tirades llargues per preparar la travessa Viladrau - La Garriga del dia 14 de febrer i les dels propers mesos. Però tot dependrà del temps: de si neva, de si plou, de si fa sol o del fred...

Ah i la bici la començaré (més seriosament) al febrer!

2 comentaris:

ENRIC ROTA MUNDÓ ha dit...

És una cursa molt bona, ambient, organització,... Jo canvio el mot de cursa per un entrenament de qualitat i a sobre com dius per terra, què més podem demanar. Jo hi seré!!!!

Pau ha dit...

Jo hi vaig participar al 2008 i també en tinc un gran record, aquest any repeteixo.