La meva llista de blogs

20 de gen. 2010

On podria trobar aquesta maravella?

11 comentaris:

FerroEnric ha dit...

Hola Mariona, de moment crec que només n'hi ha per Home. Imagino que les vols per tu.
De tota manera les trobaras a la Web de Barrabes. http://www.barrabes.com/barrabes/dept.asp?dept_id=1194

Segueix aixi d'animada

Salut, Cames i Kilómetres

ENRIC ROTA MUNDÓ ha dit...

Jo les que et puc aconsellar són les BROOKS CASCADIA 4, una passada de sabata recomenada per en Toni de l'Aire de Granollers. Una passada.

Mariona ha dit...

TriEnric, sí que són per mi. I precisament necessito el model d'home perquè calço un número alt!! jeje

Mariona ha dit...

Enric, ja ho miraré! gràcies. De totes maneres a mi el que m'agraden d'aquestes és l'aspecte exterior.

Vicenç Castellà Serra ha dit...

Mariona, a Intemperie les tenen crec, sinó les pots demanar i te les porten!

Marc Calaff ha dit...

Jo he vist per Carretera de les Aigües a una noia córrer amb elles i crec que a Intempèrie les tenen o les han tingut, suposo que demanant-les i esperant com em passa amb les SpeedCross de color carbassa i un 12UK. Això des peus grans... La veritat és que estèticament imposen!

Mercè ha dit...

Jo porto brooks pero un model més lleuger que les Cascadia (en parlen bé), i no van malament pero són amples tinc el peu llarg i prim.

Sobre les Salomon son wapisimes pero a nosaltres totes ens han sortit com un trunyu.

Mariona ha dit...

Vicenç, gràcies ja ho miraré! Ens veiem a Folgueroles!

Marc, peus proporcionals a l'alçada xD. Ens veiem a Folgueroles!

Mercè, això del calçat és tot un món! Ens veiem a Folgueroles!

Unknown ha dit...

Crec que les vaig veure a l'horitzó de Vic!!

Mariona ha dit...

Albert, sí però ja no tenien el meu núm.

Unknown ha dit...

Jo les he vist a Intemperie ;)