La meva llista de blogs

17 de gen. 2010

Cursa Mar i murtra 2010

Em llevo avui amb agulletes per tot el cos de les bestieses de la setmana. Em fa mal TOT excepte les pestanyes i dubto si anar a Blanes... Gairebé no puc moure'm... Què faig? si?? no?? si?? què faig?? Finalment decideixo anar-hi. M'ho prendré amb calma, amb tota la tranquilitat del món. Caminaré. M'anirà bé fer 20 quilometrets ni que sigui caminant. Amb 3h estaria més que contenta.
Arribo a Blanes i fot una rasca impressionant, no per la temperatura (8ºC) sinó per la forta humitat que entra dins els ossos. Surto a les 9h tocades, una estoneta abans que els de la cursa, i només trepitjar els camins de terra m'adono que acabaré amb les Salomon una mica enfangades. Al voltant del Km 5 m'atrapen els primers. M'emporto una alegria quan veig que el primer és en Dani i va escapat. Quin crack!! No sabia ni que hi era. La cursa continua i és força la gent que em reconeix i em saluda quan m'avancen. Gràcies simpàtics! Vaig anant bé. En alguns trams m'animo fins i tot a trotar i arribo a meta amb un crono de 2h 40'. És el que volia, fer una tiradeta llarga per agafar fons. Bon entrenament!
Acabo la setmana amb 19h totals:
Spinning 7h
A peu 3,5h
Snowboard 2h
Esquí 2,5h
Màquines 1,5h
Gimnàs 2,5h


En Dani escapat

1 comentari:

Èric Pairet Artau ha dit...

Mariona!!

No t'hi he pas vist, T.T Mira que tampoc anava tant concentrat per no veure't, però mira... aix.

Si ha servit per recuperar, ja va bé no? Jo m'he acabat de destrossar :).

Salut i km's!