La meva llista de blogs

5 de gen. 2010

Kinesiotape

És freqüent veure en atletes, ciclistes i esportistes en general, unes enganxines de colors a diferents parts del cos. El kinesiotape ha sorgit com un innovador i efectiu mètode de bandatge i està essent aplicat amb èxit i gran acceptació dins de totes les comunitats mèdiques internacionals. Les funcions que se li atribueixen són moltes i és una tècnica basada en el procés d’autocuració del cos.

Ara mateix en porto un de color groc a la tíbia esquerra per alleugerir la periostitis tibial (que em continua donant pel sac).
PD: M'agrada més el blau turquesa jajajjajaj

6 comentaris:

Sergi ha dit...

RealmentE parece una tonteria, pero va muy bien. A mi me salvo un parche de esos, puesto unos días antes del Ironman.

Que te mejores !!!

XTB-XAVI ha dit...

Mariona,

L'hauré de provar envia´m uns quants a Hong Kong...és broma!, ja buscaré per aquí a veure si en trobo...tinc la maldita periostitis també de tant en quant...i és un c...

¨XTB¨Xavi.

Jordi ha dit...

Va molt bé...Ho recomano a tothom.

Boenes festes desde: http://esqueriguela.blogspot.com/

CICLISMO NINJA ha dit...

A mi me han hecho 3 y para poder continuar entrenando + suave sirven, la mejoría es milagrosa, hay una mezcla, creo, de verdad y placebo pero realmente funciona. Lo q si te recomiendo es q pasado el dolor investigues cual es la causa de la lesión... eso es lo difícil realmente de diagnosticar.

Nos vemos

Mercè ha dit...

Causes n'hi ha varies, per la llet no serà no??? JAJAAJA omega3...

Jo els poso blau turquesa, no es per cromoteràpia ni res, es la caixa que vaig comprar, tb en tinc algun tros de marró i fucsia.

En JM l'altre dia semblava una zebra blava amb el KT als isquios, li va anar bé.

Ens veiem a Folgueroles?

Mariona ha dit...

Gràcies a tots pels vostres comentaris. Crec que aquestes coses tenen un component psicològic molt important!

Mercè, ens veiem diumenge a Folgueroles!!