La meva llista de blogs

30 de gen. 2010

Anècdotes...

Vic, dissabte 30 de gener de 2010, 07:30 - Els mossos m'aturen a la rotonda de Chocovic quan anava en cotxe.
Mosso: Bon dia
Jo: Bon dia
M: Estem realitzant un control d'alcoholèmia. Ha begut alguna cosa?
Jo: No, no. M'acabo de llevar i vaig a esquiar
M: I on són els esquís?
Jo: Els tinc guardats a dalt a Núria
M: Ah, d'acord... Que és monitora d'esquí?
Jo: No, de moment no
M: Molt bé. Em podria deixar el carnet de conduïr?
Jo: I tant! (després de buscar durant mitja hora entre el bitlleter l'acabo trobant i li dóno)
M: D'acord. L'han fet bufar mai?
Jo: Si
M: Doncs vinga, endavant
Després d'haver bufat, el mosso es mira la pantalla...
M: Correcte, ja pot continuar el viatge
Jjajajajajjaja... No s'ha cregut que anés a esquiar... Dec tenir més pinta de discotequera que d'esquiadora jajajjaja

8 comentaris:

Lluis Ciclista ha dit...

a mi em van fer bufar tambè a Vic. Anavem dos vestits de ciclistes amb les bicis dintre del cotxe de cami a una cursa. El mosso segurament ens va veure cara de kinkis perillossossss !!!!

david malmeto ha dit...

La próxima vez le dices que has bebido 3 cervezas y 1/2 litro de vino peleón, así cuando vea 0.0 va a flipar.
Un saludo.

Josep ha dit...

A mi fa un any i mig anant a la marxa de Cervera, ja a l`eix al costat de l`àrea de servei al costat de Vic, hi havien els mossos allà al mig de la carretera fent controls d`alcoholèmia. Devien de ser les 6,10-6,15 h del matí i pretenien fer-me bufar, però al veure la bici i jo mig vestit de ciclista s`ho van creure.
L`any passat no hi eren, a veure aquest?

Diego Serrano Fdez. ha dit...

muy buenas, aunque no entiendo el catalan seguire tu blog en adelante. Saludos desde Granada

Mariona ha dit...

Routier, per Vic sempre hi ha mossos

David, els mossos que em coneixen ja saben que no m'agrada l'alcohol jajaj

Josep, quan és la marxa de Cervera? La vull fer!!

Diego, tranki, tienes un traductor por aquí, está todo previsto jajaj

Josep ha dit...

Mariona, la marxa de Cervera és el dge 11 d`abril. L`any passat van fer la llarga d`uns 160 Km amb 2.000 m de desnivell, i la curta.
Si entres a www.cicloturismecatala.mforos.com , apartat marxes, brevets hi ha un post amb el calendari d`enguany. Jo de fet el teu blog l`he trobat per l`enllaç q hi ha al foro citat.

Diego Serrano Fdez. ha dit...

ok mariona, todo estudiado lo tienes por aqui, yo me alegro, un abrazo y a seguir bien

Dani ha dit...

Hola Nois i Noies.
Res home, ni pensen que teniu cara de kinkis, ni de discotequeres...
La gent independentment de la seva pinta, poden tenir el mal vici de beure alchol i no ser resposable. Llavors, per evitar que puguin anar beguts, i per exemple, per desgràcia, es distreguin un moment per anar una mica beguts, puguin topar amb un ciclista creant una desgracia ENORME.
Us deixo aquesta web.
www.comevitarunaccidentdetransit.com
Tots tenim presents algun accident, així que per una necesaria Conscienciació, es necesari els controls.
Salut a tots!