La meva llista de blogs

24 de gen. 2010

2on gran premi GP - L'Estartit

Bona cursa avui a l'Estartit i organització impecable a mans d'Impuls Medes Bike. Moltes cares conegudes i un nivell altíssim entre els participants. Els mossos d'esquadra han tingut un cert protagonisme al equivocar-se de direcció en una rotonda a la part final. La cursa ha passat per uns poblets preciosos. M'encanta l'Empordà ;-)
Per la meva part m'he situat a un bon punt, Les Olives, on he pogut filmar un parell de vídeos i on he conegut uns ciclistes molt simpàtics de Figueres.


Vídeo de les feres. Quan ha passat el primer, algú ha dit: és un francès! Ja li he explicat que no... jajajjaja



Vídeo veterans, fèmines i cadets, que s'han unit més tard, a Verges

6 comentaris:

Magín ha dit...

Tienes razón Mariona, no era un frances el escapado, ni un Andorrano como decia otro, era un taxista que vive en Olesa de Montserrat y se llama Magín, lo que pasa es que duré poco ahí delante. Saludos y gracias.

Mariona ha dit...

Magín, vas passar com una fletxa però igualment et vaig conèixer ;-)

Anònim ha dit...

ei Mariona, no si val tant fer de mirona, a veure si t'animes a participar en alguna......

Mengüi , Joan J.Mengual ha dit...

Muy bien organizada.
Oleeeeee.
Gracias por darme animos en mi participción

Mariona ha dit...

Beni, s'hi està més bé així, jajajaj

Mengui, a topeeeee

jordimasfepesa ha dit...

eiii! ets una incondicional!!!
ara ja et conec, fins la proxima!!!